У трейлер кнострчки заклен детал наклейками у вигляд котикв, творц вдзначають, що вдкриють тамницю пд час показу.
Мен пишуть хлопц: Дякумо, що не забувате 2014 рк, бо там був особливий дух. Ще не час? Мачмонт цим користуться й проштовхуться повз Професора. Через це на прес-показ фльму в зал вдчувалася сильна незручнсть – яким би не було тво особисте ставлення, а все ж не дуже примно спостергати, як твою колегу за особисту думку так зухвало закатують в асфальт. Кабна прикрашена рзним атовським дрб’язком. Окей, це був цкавий досвд, але Новий рк бува раз на рк, а робота кожен день.
У картонц з намальованими бананами – консерви, консерваця. В однй сцен треба було показати пдбитий танк у вод. “Саме народжен у горнил протистояння агресору, сучасн укранськ архетипи лягають в основу модернового укранського контексту. net посплкувався з продюсеркою фльму Уляною Супрун про дею неполткоректно комед, фнансування та стан укранського кно. У кнотеатрах почали показувати патротичну неполткоректну комедю Наш котики, серед продюсерв яко зазначений Степан Бандера. Образ журналстки, яка прихала на войнушку з деалзованими уявленнями про бле та чорне, та те, що дал з нею вдбуваться, демонстру внутршню трансформацю людини, яка вдчула страх вйни. Особливо гумор ряту псля бою – як внутршнй захист вд усього пережитого побаченого. Хба що це режисерський стиль Володимира Тихого, який травив нас подбними ефектами ще у свой “Брам”. На 11-му птчингу Держкно прокт було представлено пд назвою Котик з палаючими очима, або Як ми полюбили лопати в умовах обмежено антитерористично операц з тимчасовими елементами вйськового стану, вн увйшов до перелку переможцв. У порвнянн з першим, також надзвичайно скромним вкендом кнопрокату, вони впали на 86%.
“Ми не сммося з вйни, ми тльки показумо, що хлопц на фронт – це жив люди, яким властиво пожартувати”, – наголосив Дмитро Хом’як. Скажу так: жнки заспокоювали, робота – рятувала, а моя поезя й музика давали сенс життю. Вд УКФ творц отримали ?8,9 млн на завершення виробництва фльму та промо-кампаню (21,12 % вд кнцевого кошторису фльму у ?42,0 млн) — у заявц повна вартсть постпродакшену та промо-кампан фльму вказувалася як ?12,7 млн. Кльксть балв, що нараховуться за виконане завдання, теж залежить вд типу завдання та конкретного батчу. Про цей фльм буде ще багато розмов та суперечок.
Буде неполткоректно, патротично та пекельно весело! 30 счня Наш Котики чекають на вас у кнотеатрах крани.