Серал "Друз" може мати продовження30 счня виходить перша укранська "неполткоректна" комедя про вйну на Донбас "Наш котики".
м було по 18 рокв. До реч, щодо смерт, то образ у стрчц змалювали досить смливо креативно. 2020 рк обця бути не менш насиченим на цкав прем’ри. Володимир Тихий, псля оголошення результатв патротичного птчингу, публчно заявив тод, що не згодний з результатами птчингу оскльки експертна комся Мнкультвського птчингу наполовину складалася з представникв телевзйних та кно продашенв, маючи на уваз Star Media та Film. Радник перемкнув зображення приймальн Губарва на картинку камери спостереження над вхдними дверима. Так само критику викликала поява у комед псн "Пливе кача". Та я не переживаю! – вдповда Пенальт. Якраз готумо “Наш Котики” до штурму закордонних глядачв. не забувати про подвиг чоловкв жнок, як поклали життя за Украну, як продовжують боронити наш кордони.
Неполткоректний комедйний екшн Наш котики вийде у широкий кнотеатральний прокат з 30 счня 2020 року. Вони проговорилися, через пвмсяця рма Втовська дзналася, вони театром почали мен збирати амунцю. Пзнше, на етап постпродакшн, УКФ та ДержКно профнансували промоцю фльму. Подивилися кно вже трич! Тепер дзналися, що ще й кноповсть “Наш Котики. Лто рзко розвернувся й клька разв грюкнув зверху по кабн. Этот фильм именно для вас.
Другий режисер: Денис Воронцов. Продюсерка фльму “Наш котики” Уляна Супрун про роботу над стрчкою, фнансування про тих, кому призначена ця неполткоректна комедя про вйну. "На власному досвд ми переконалися у справедливост цих слв. Я в нй воював. Наш котики сподобаться не всм, це нормально, адже у кожного глядача сво вимоги до фльмв про вйну та й, зрештою, кноуподобання. Фльм вийшов на 219 екранах (нараз найбльша кльксть екранв для укранського фльму у 2020 роц), повдомля сайт Бюро укрансько кножурналстики. Вн та нш режисери, нш оператори почали слдкувати за тими подями, як вдбувалися на Майдан, а псля того – на вйн. Вра Климковецька – виконавиця дино жночо рол. Оце в нашому випадку складним експериментом.
Коли ми возилися з виробництвом Наших котикв, проводили нейротестування трейлерв. Пдбрали аудиторю, яка свдомо ходить на укранськ фльми, тих, хто ходить дивитися весел стрчки без прив’язки до крани хнього виробництва. Виявилося, що глядачв, як свдомо ходять на укранське кно, напружу той момент, що цю хню рису експлуатують. Вони хочуть дивитися втчизняне кно, але м не подобаться, що пд цим соусом м можуть втюхати неяксний продукт. Т, хто просто любить комед, таких внутршнх терзань не мають, вони вльнш для тих комункативних моментв, як ми використовували в трейлерах Наших котикв.