Продюсером колишня виконувачка обов’язкв мнстра охорони здоров’я Уляна Супрун (разом нею Марко Супрун, гор Савиченко, Дмитро Кожема, Степан Бандера та Володимир Тихий).
РежисерПод онлайн - тво пгулки вд панки. люди йшли. Професор витрщив оч, лють заполонила його, вн вже хотв схопитися за серце, але ж вйна, куди!? Проте у процес знмання режисер фльму Володимир Тихий виршив змнити на Наш котики. Вдом кномитц звернулися з листом до президента Украни та Мнстра культури молод та спорту, аби законно проведений конкурс не скасовували, адже на кону репутаця розвиток укранського кно. Наши котики. Ладно, дал йдть дивться)) Бо якщо ти глибоко зануришся в це, у тебе з’де дах.
Бо ж саме народжен у горнил протистояння агресору сучасн укранськ архетипи лягають в основу модернового укранського контексту. вн нас рятував. Я не люблю, де для того, щоб нби-то було смшно, треба, щоб на екран все лтало, реготало, бахкало. Под фльму розгортаються у розпал гбридно вйни 2014-го року. Радник перемкнув зображення приймальн Губарва на картинку камери спостереження над вхдними дверима. Та й нема особливо гордост, коли ти, у рол раба мпер, воював на територ чужо крани, проти ншо чужо крани, захищаючи нтереси чужо тоб Москов. нстинкт самозбереження. Радсть, смуток, гордсть, злсть, здивування – це лише невеличка палтра емоцй, котр може вам подарувати ця картина.
Бо зробити це з повною версю складнше, адже звучить вона так: Наш котики, або Як ми полюбили лопати в умовах антитерористично операц з елементами тимчасового вонного стану. Крм цього, в далоз Котикв згадали рму Втовську — бабу Прсю з т ж Брами. Режисером картини виступив Володимир Тихий – автор мстично драми про жителв Чорнобильсько зони "Брама". Я дивився це кно з напругою, бо невдомо що там назнмають цивльн про росйсько-укранську вйну. Тем не браку. Продюсер: Марко Супрун, гор Савиченко, Володимир Тихий, Дмитро Кожема, Степан Бандера – Ваш фльм пропагандистський? Але давайте все ж поговоримо детальнше.
“Чи укранське кно може заробляти на себе? Може! Але це забере якийсь час, щоби воно дйшло до того, аби яксть зйомки та продакшену було на такому рвн. Ми побачили, що в Укран дуже багато талановитих людей, як займаються продакшеном, але коли хотли робити кольорокорекцю, ми були змушен вихати в Польщу. Бо в Укран нема ц апаратури, яка потрбна”, – дода пан Уляна.