дея, за каторую можна убтца... – збуджено заверещала кореспондентка.
саме ця фраза лакончно дуже точно переповда сюжет стрчки. Але зовсм нша рч – смятися в обличчя Смерт, як це вмють практикують наш котики в житт, й на екран. Зазначаться, що над створеням фльму працювали Бедлам Продакшн (США), Директоря Кно (Украна), Банесто Продакшн (Канада) за пдтримки Укранського Культурного фонду та Державного агентства Украни з питань кно. Це про под 2014 року, коли хлопц прийшли на вйну одними, а пшли ншими. Росйськ ж пропагандисти вже назвали це кно срамом, хоча бачили лише трейлер. 2014-ий, розпал гбридно вйни Рос проти Украни. Загальний кошторис фльму склав 60 млн грн, з них частка Мнкульту склала 25 млн.
Под розгортаються на початку гарячо фази вйни на сход Украни. Смх не лише продовжу життя – вн ще й допомага знайти вихд у, здавалося б, безвихдних ситуацях. Гоша натиска функцю свято у фотододатку й бойовики перетворюються на клоунв з червоними носами в кольорових перуках. У фльми розповдаться про под 2014 року, розпал гбридно вйни Рос проти Украни. Постродакшн зайняв 14 мсяцв. Перед сеансом на гостей кнотеатру чека частування на фуршет.
Крм того, саме смх, численн фотожаби, нтернет-меми та жарти допомогли укранцям, у тому числ й воякам на фронт, пережити найтемнш часи 2014-15 рр. "2014-й, розпал гбридно вйни Рос проти Украни. 30 счня 2020 — старт показу фльму у кно! Допоможемо цй звстц ширитися свтом! Долучайтеся до флешмобу", - написала вона на свой сторнц. Гумор – такий же нструмент пропаганди, як фейков новини. Це постйне моделювання певного образу, комфортного для якось частини суспльства. Свтова прем'ра вдбулася у 25 травня 2019 року, а на екрани в Укран фльм виходить 6 счня.
Продюсер фльму гор Савиченко зазначив, що укранськ бйц, х рдн, близьк та знайом вже давно чекають на комедю про вйну.