А от щодо мовного тла… Дуже рзко вдчувався дисонанс мж лтературною укранською та суржиком, додалася до цього й росйська мова, що лунала з уст укранських ворогв. Але такий прийом, як на мене, робить цю стрчку бльш реальною, адже в житт у тих обставинах, про як вона розповда, нхто не розмовля правильними за всма мовними канонами фразами. У житт, а особливо на фронт, звучать лайка, суржик, укранська, росйська…
А створений вн був наприкнц 2014-го, коли ми отримали величезну (як нам тод здавалося) кльксть вдсканованих декларацй доходв та статкв укранських високопосадовцв. Треба створити цлсний образ, якщо цього не зробити, то до нас прийдуть образи ншо держави, як абсолютно не будуть дружнми, – вважа режисер Володимир Тихий. Мен пишуть хлопц: Дякумо, що не забувате 2014 рк, бо там був особливий дух. Щодо гумору у стрчц, то я не можу сказати, що мен сподобалось взагал все. Дикий кивнув головою. А ще це сатирична, деологчна зброя в боротьб з окупантом. Але веселий настрй пд час перегляду цього фльму вам точно гарантовано. “У нас велика кльксть глядачв, як перебувають у стан зацпенння щодо ситуац на сход Украни. Цей фльм покликаний наблизити под на сход Украни зокрема й до жителв Украни, що живуть так, нби вйни не сну. А сторя про бронежилет та рму Втовську вдбувалася з ним насправд.
Можливо це через особист причини, бо завдяки тату, який був на передовй деклька мсяцв, я накше сприймала стрчку. Так, недолки . Але драма. Так, були кльов, вдал жарти, але за ними починались серйозн обстрли. Ш-ш-ш-ш-ш-ш!
тльки псля цього ми взялися за геймфкацю. А якщо побити х на порц та розподляти завдання випадково у межах порц, то й результати можна буде отримати бльш оперативно. – натхненно виголосила кореспондентка. Навть псля зацифровки ви отримуте вдносно шумн дан, котр ще треба зводити редактору. в нашо позиц. У держави його творц просили всього 7 млн грн при загальному бюджет у 40,4 млн грн, бо основна частина фльму вже була знята, кошти знадобилися на постпродакшн. Мен й ранше радили спробувати, а тепер я готовий. "Реальнсть потребу рзних форм осмислення. Вд УКФ творц отримали ?8,9 млн на завершення виробництва фльму та промо-кампаню (21,12 % вд кнцевого кошторису фльму у ?42,0 млн) — у заявц повна вартсть постпродакшену та промо-кампан фльму вказувалася як ?12,7 млн.
Ходть сюди, я вам покажу. Вн проходить бля Лта та Грна.